Artykuł

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta

on 12 maja 2015

Z przyjemnością informujemy, że od dnia 10 maja 2015r. ZEC SERVICE Sp. z o.o.,
z myślą o naszych Klientach, uruchamia na stronie internetowej e-BOK bezpłatny panel dostępowy w postaci eBOK. To nowoczesny i wygodny sposób na to,
aby śledzić stan swojego konta, rozliczeń oraz zużycie ciepła.

Szanowni Klienci!

Z przyjemnością informujemy, że od dnia 10 maja 2015r. ZEC SERVICE Sp. z o.o.,
z myślą o naszych Klientach, uruchamia na stronie internetowej www.zec-service24.pl bezpłatny panel dostępowy w postaci eBOK. To nowoczesny i wygodny sposób na to,
aby śledzić stan swojego konta, rozliczeń oraz zużycie ciepła.

Co to jest eBOK?

eBOK – czyli Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta to multimedialny serwis umożliwiający profesjonalną i kompleksową obsługę naszych Klientów za pośrednictwem Internetu.

Możliwości, jakie daje eBOK:

  • wgląd w historię odczytów ciepłomierzy i wodomierzy wody ciepłej,
  • dostęp do wystawionych faktur,
  • podgląd rozliczeń finansowych (zadłużenie, nadpłaty),
  • otrzymywanie informacji na temat bieżących rachunków,
  • przeprowadzanie analiz zużytego ciepła.

Jak zarejestrować się do indywidualnego konta eBOK?

Aby zarejestrować się do eBOK-u, należy wejść na stronę www.zec-service24.pl, kliknąć
w odnośnik „zarejestruj się”. Pojawi się formularz, po którego uzupełnieniu należy kliknąć przycisk „Dalej”.

Zachęcamy do skorzystania z powyższej usługi. Jednocześnie mając na względzie, że jest to nowa usługa prosimy aby zgłaszać wszystkie pojawiające się problemy z e-BOK telefonicznie lub pod adresem mailowym biuro@zec-service.com.pl

Anna GałekElektroniczne Biuro Obsługi Klienta